בניית צנרת מתחת לדק סינטטי

מחיר דק סינטטי

אחת ההמלצות המרכזיות המופיעות ביחס לצנרת היא להתקין אותה מוקדם ככל האפשר, רצוי בשלב הקמת התשתיות הראשוניות של הבית. הסיבה לכך ברורה: ההקמה בדרך זו נחשבת לפשוטה ולרוב גם לזולה יותר, וזאת בהשוואה למצב הנגדי בו צריך לפרק קירות, תקרות ותשתיות אחרות על מנת לבצע את השינוי. גם במקרה של דקים, תהיה זו בדר כלל ההמלצה העיקרית: פשוט יותר להקים את המשטח על גבי צנרת קיימת מאשר לאחר מכן.

הקביעה שלמעלה נכונה לגבי כל סוגי הדקים. אבל, וזה אבל גדול מאד, גם בניית צנרת מתחת לדק יכולה להתבצע בצורה פשוטה יחסית – וזאת כאשר מדובר בדק סינטטי.

היתרונות של דק סינטטי

כבר בנקודה הזו צריך להדגיש שגם במקרה של דק סינטטי פולימרי, הדרך הנכונה להתנהל היא להרכיב את תשתית הצנרת ולאחר מכן את משטח הדק. עם זאת כאמור יש עדיין מנוס כאשר הדק מותקן הלכה למעשה. מה שנדרשת כאן היא פעולת פירוק והרכבה של המשטח. היא אמנם כרוכה במאמצים מבחינת הגורמים המבצעים ובתשלום מצדם של הלקוחות, אבל אין ספק שאלה פחותים משמעותית בהשוואה לסוגים אחרים של דק, בעיקר דק המבוסס על עץ טבעי לחלוטין.

לכל סוגים של דק סינטטי יש חוקים משלו, אבל רבים מהם מציעים פירוק והרכבה פשוטים בהשוואה למשטחים אחרים. המשמעות היא שכל התהליך הזה, גם אם חייב להתבצע, יוכל להיעשות בצורה מהירה יחסית.

שאלת העיתוי

משטחי דק סינטטי העשויים מחומרי גלם איכותיים יהיו עמידים ביותר לאורך זמן, אבל עדיין יש לקחת בחשבון תרחיש בו יהיה צורך בחידוש שלהם כעבור פרק זמן מסוים: אף משטח דק לא יכול להישמר לנצח. לכן המלצה מועילה יכולה להיות לתזמן את עבודות האינסטלציה למועד בו מעוניינים לבצע את החידוש או השדרוג של הדק, מה שנכון כמובן גם בכיוון השני.

ביצוע שתי הפעולות במקביל יאפשר לתפוס שתי ציפורים במכה, להפוך את התהליך למורכב הרבה פחות ולהוזיל את העלויות שלו.

אז איך מתחילים?

פנייה לשירותיה של חברה הפועלת בשדה המשחק של הדקים נראית מובנת מאליה כאשר יש צורך בהרכבה של המשטח. את התמונה משלים אינסטלטור בתל אביב הפועל בתחומי האינסטלציה והצנרת, שלוקחים על עצמם את החלק השני של המלאכה. יכול בהחלט להיות שהחברה המבצעת תסנכרן בין בעלי המקצוע האלה, או אפילו תציע אותם מטעמה. בדרך זו אפשר למנוע בעיות של חוסר תיאום או חוסר הלימה מבחינת זמני הביצוע. לא תאמינו עד כמה זה יקל על המלאכה.

 

No Comments

Post A Comment